Leírás

Kárpátaljai magyar tájszólás, mindennapok, sajtószemle, események, romantika.

Friss topikok

  • Pék úr: Ezen szavak egy részét régen ismertem, de mostanra majdnem elfelejtettem:) A bulocska pontos jelen... (2013.10.12. 20:11) Antifriz

Érkezik

2013.01.13. 14:45 | Öcsi Taxi | Szólj hozzá!

Címkék: félreértés

Ráér, kerít rá időt, van rá alkalma.

Hát, halljátok, ma nagyon sokra haladtam. Kitakaritottam fent, lent, már csak a fürdőszobát nem érkeztem.

- Tegnap nem érkeztem befejezni, ne haragudj.
- Hogyhogy?
- Későn értem haza és nem volt érkezésem.
- MI?! Ti ezt így mondjátok?
- Mit? Igen... Mer ti hogy?
- Hát hogy nem volt időm vagy valami. Érkezni csak a vonattal szoktunk.
- Jaj...

A bejegyzés trackback címe:

https://bulocska.blog.hu/api/trackback/id/tr15015170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása