Leírás

Kárpátaljai magyar tájszólás, mindennapok, sajtószemle, események, romantika.

Friss topikok

  • Pék úr: Ezen szavak egy részét régen ismertem, de mostanra majdnem elfelejtettem:) A bulocska pontos jelen... (2013.10.12. 20:11) Antifriz

Antifriz

2013.01.28. 13:16 | Öcsi Taxi | 1 komment

Fagyálló (folyadék).

Az orosz антифриз (fagyálló folyadék) [antyifriz] szóból.

Szevasz, főnök. Most értem ki Munkácsról, viszem hazafele az utasokat a Sprinterrel. Mondom, hogy mit kéne csinálni. Bemenc az autósboltba a Sörkerttel szembe, veszel két tizliteres antifrizt. (Nem baj, hogy sok, kellesz az.) És felöntöd vele az Audit. Jó? Mer' én ma már nem megyek arrafele, neked meg útba esik. Jó? Köszi. Na dáváj. Szia.

A bejegyzés trackback címe:

https://bulocska.blog.hu/api/trackback/id/tr475048513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pék úr 2013.10.12. 20:11:41

Ezen szavak egy részét régen ismertem, de mostanra majdnem elfelejtettem:)
A bulocska pontos jelentése? Annyi rémlik hogy valamilyen kenyérfélére használták..
Jó a blog, gratulálok. Remélem lesz folytatás!
süti beállítások módosítása